Jak najszybciej schudnąć?

Autor dodano 30 września 2014

Do ważnej imprezy pozostał miesiąc, a ty nie mieścisz się w swoją ulubioną sukienkę? W sklepie przecież już zwrotu nie przyjmą, a nowej nie kupisz, bo przecież ta była taka piękna. I nadal zresztą jest tylko… Problem jest we mnie. Jak teraz mam się pozbyć boczków, skoro czasu coraz mniej? Da się w ogóle schudnąć w takim szybkim tempie? Jak mam to zrobić?

Jak zrzucić kilka kilogramów?

Schudnąć oczywiście da się zawsze, ale jest coś, co cię zmartwi. Nie istnieje żadna dieta cud, po której będziesz wyglądać jak Angelina Jolie. Na pewno nie w tak szybkim czasie. Nic tak człowiekowi nie pomoże w zrzuceniu zbędnych kilogramów jak aktywność fizyczna. I to ze sportem trzeba się zaprzyjaźnić.

Co jeść aby szybko schudnąć?

Zanim zaczniesz ćwiczyć musisz zrezygnować z wielu rzeczy. Przede wszystkim słodycze i fast-foody. Jeśli chcesz schudnąć musisz o nich zapomnieć. Owszem, musisz dostarczać swojemu organizmowi węglowodanów, ale nie w takiej postaci. Twoja dieta musi być teraz bogata w chleb pełnoziarnisty, brązowy ryż, płatki owsiane, makaron pełnoziarnisty. Pamiętaj też o produktach z wysoką zawartością białka, tj. soja, mleko, ciecierzyca, ryby, jajka, fasola.

Zdrowa dieta na odchudzenia

Zdrowe nawyki żywieniowe

Każda dieta powinna składać się z mniejszych posiłków. Trzeba pamiętać, że lepiej zjeść częściej, ale niech to będą mniejsze porcje. Cenną wskazówką przekazywaną przez dietetyków jest picie szklanki wody zaraz przed posiłkiem. To sprawi, że zjemy mniej, a nasz żołądek szybciej strawi jedzenie. Uważaj też na to, co jesz przed snem. Przyjmuje się, że ostatni posiłek powinno się jeść na 3 godziny przed pójściem spać. Jeśli mimo to, będziesz potem głodna lepiej wypić szklankę wody lub zjeść owoc.

Podstawowe zasady diety redukcyjnej

Są pewne reguły, których trzeba przestrzegać, kiedy faktycznie chcesz schudnąć. Odstaw papierosy, alkohol i inne używki. One w niczym ci nie pomogą, a już na pewno nie w zrzuceniu wagi. Jedz więcej błonnika. Nic tak nie oczyszcza jak on. Do tego sprawia, że brzuch szybciej staje się płaski, a przecież na tym najbardziej kobietom zależy. Pij dużo wody. To nieprawda, że woda zacznie się odkładać w twoim organizmie. Przyspieszy ona za to wszelkie procesy, które w nim zachodzą i zmniejszy apetyt.

Ćwiczenia wyszczuplające

Wybierz taki zestaw ćwiczeń, który będzie dla ciebie odpowiedni. Co innego musisz ćwiczyć, jeśli zależy ci na zrzuceniu brzuszka, a co innego, jeśli narzekasz na uda. Przypuszczam, że najwięcej kobiet marzy o idealnie wyrzeźbionym brzuchu, takim jaki ma niejedna gwiazda w Hollywood. Żeby ćwiczenia przyniosły wyczekiwany efekt muszą trwać co najmniej 30 minut dziennie.

Oto jedno z nich: połóż się na podłodze i lekko ugnij nogi w kolanach. Dłonie powinny być ułożone wzdłuż ciała. Napnij teraz brzuch i prawym kolanem spróbuj dotknąć klatki piersiowej. Pamiętaj jednak, że dolna część pleców cały czas ma „czuć” podłogę. Następnie wróć do pozycji wyjściowej i powtórz czynność z lewą nogą. Jeśli chcesz uzyskać realne efekty, powinnaś powtórzyć to 12 razy zarówno z prawą, jak i lewą nogą.

Istnieje szereg ćwiczeń, które pomogą nam zrzucić zbędne kilogramy. Wyżej wymienione jest bardzo skuteczne, jeśli powtarzamy je regularnie, ale każda z nas może wybrać takie ćwiczenie, jakie będzie jej odpowiadało najbardziej.

One Comment

  1. Ada

    3 października 2016 at 18:37

    Szybko to chyba i niezdrowo, tak mi się wydaje i tak kiedyś coś słyszałam, więc może jednak lepiej powoli?

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *