Pokaż swój biznes na mapie Google
Osoby, które chcą zdecydować się na promocję swojego biznesu w internecie coraz częściej pytają o Google Business View i korzyści płynące z tej formy reklamy. Przede wszystkim każda sesja jest indywidualna a jej wykonanie zależy nie tylko od prowadzonego przez klienta biznesu, ale również od branży jakiej działa. Podpowiadamy co mieści się w sesji oraz jakie przynosi ona korzyści.
Sesja zdjęciowa do map Google
Sesja odbywa się na obszarze firmy, którą chcemy wypromować. Na samym początku spotkania z fotografem warto omówić co chcielibyśmy pokazać potencjalnemu klientowi i co może go przekonać do tego, by pojawił się w naszym lokalu. Można skorzystać też ze wskazówek i podpowiedzi na temat rzeczy, które w kadrze nie wypadają zbyt dobrze i należałoby je usunąć.
Usługa ta polega na pokazaniu lokalu podczas tak zwanego „wirtualnego spaceru”, gdzie klient w przypadku oglądania restauracji może zapoznać się z ofertą sali, a na przykładzie hotelu zobaczy jak prezentują się pokoje oraz miejsca wypoczynkowe znajdujące się w ofercie. Klienci bardziej przekonują się do miejsc, które już widzieli. Dlatego można powiedzieć, że wykorzystanie Google Business View dla restauracji czy hotelu (www.bizzit.pl) na pewno nie zaszkodzi, a może tylko pomóc.
Korzyści z wirtualnego spaceru
Pamiętaj, że to nie tylko promocja i rozgłos dla Twojego biznesu, ale też możliwość szybszego dotarcia przez potencjalnego klienta, który spoglądając na mapę lub korzystając z nawigacji dotrze bezpośrednio do Ciebie. Decydując się na usługę Google Business View warto wybrać fotografów, którzy posiadają certyfikat Google.
Oznacza to, że rekomendowany fotograf został przeszkolony i otrzymał zielone światło na wykonywanie zdjęć panoramicznych. Właściciele firm mogą też dodać własne zdjęcia logując się w serwisie Google+ Lokalnie, jednak nie będzie to aż tak dobrej jakości jak praca wykonana przez profesjonalnego i co ważne certyfikowanego fotografa. Warto podkreślić, że wybierając usługę Google Business View, nasz lokal będzie widoczny w bezpośrednich wynikach wyszukiwania oraz na wspomnianej stronie Google+ Lokalnie.
Koszt Street View dla firm
Przeważnie cena usługi zależna jest od ilości wykonanych zdjęć oraz panoram, a także wielkości pomieszczeń obiektu, który ma być fotografowany. Fotografowie przedstawiają wycenę po osobistej wizycie w konkretnym miejscu oraz po ustaleniu szczegółów z zamawiającym panoramę. Wielu fotografów w swojej ofercie zawiera już pomoc w założeniu strony/wizytówki w Google oraz Google+ Lokalnie od razu integrując to z wyszukiwarką. Takie usługi zazwyczaj są już w cenie, jednak warto zapytać przed podpisaniem umowy.